14:52, 4 Octombrie 2018
, PRO TV

Numarul cardurilor VB Lunch - in continua crestere


Victoriabank, un jucator de top de pe piata bancara din Republica Moldova, a emis deja peste 1 200 de carduri de plata VB Lunch - tichete de masa pe suport electronic, ce permit achitarea pranzului si/sau procurarea produselor alimentare.


 

Acest suport elegant şi modern de plată poate fi folosit în reţeaua VB Lunch, care numără, la moment, peste 110 de puncte comerciale de pe întreg teritoriul ţării şi care se extinde în continuu. Magazinele alimentare şi restaurantele din Chişinău, Ungheni, Teleneşti, Taraclia, Comrat, Ceadîr-Lunga, Durleşti şi Străşeni îşi aşteaptă deja clienţii deţinători de VB Lunch. Printre acestea se găsesc: Linella, Metro Cash&Carry, Salat, Family Market, ş.a. La data de 3 octombrie primii clienţi, deţinători de carduri VB Lunch, s-au bucurat deja de transferul acestei alocaţii individuale pentru prânz.

 

Amintim că, Victoriabank a primit licenţa pentru emiterea tichetelor de masă electronice, ceea ce atestă faptul că banca dispune de un ansamblu de echipament, soft şi măsuri de securitate privind emiterea şi deservirea tichetelor de masă electronice! 

 

Pe lângă faptul că VB Lunch este mai comod decât tichetul de masă pe suport de hârtie, restul de la fiecare cumpărătură poate fi folosit pentru cumpărătura următoare, iar banii pot fi cumulaţi pe card timp de 6 luni. VB Lunch este dotat cu tehnologia contactless, care permite achitarea printr-o simplă atingere a cardului de POS – terminal. Toate operaţiunile şi soldul contului pot fi monitorizate prin canalele de deservire la distanţă: Internet Banking, VictoriaMobile şi bancomatele Victoriabank. Un avantaj important pentru companii este deductibilitatea fiscală, de care beneficiază atât angajatorul cât şi angajatul!

 

Reţeaua de comercianţi afiliaţi o puteţi găsi aici.

 

***

 

Victoriabank este un jucător important pe piaţa cardurilor bancare din Moldova, cu un portofoliu de aproape 320 000 de carduri bancare în circulaţie, deţinând în prezent o cotă de piaţă de circa 17% în ceea ce priveşte volumul de carduri active şi de peste 32% privind rulajul în punctele comerciale. Aceste performanţe se datorează proiectelor băncii ce vin cu alternative de plată care aduc clienţilor experienţe noi, mai multă mobilitate şi confort. 

 

*Acest articol este un produs comercial

Alte ştiri despre: